✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Sunday 4 March 2012

MINGGU YG PENUH DENGAN AKTIVITI D'SEKOLAH


Salam semua :)

How to get straight A ???
hahaha that's right not laught2 okay ! hehe
penaip macam nak kena spray nyamuk . hehe jangan ea ! gurau saja
kalau nak straight A belajarlah kan study hard .
tapi,
saya ada masalah
erggghh!!! taklah serius sangat
erm just saya ni jenis orang tak pandai nak bagikan masa
susah ini orangkan
enjoy je senang dan tahu haha
erm minggu ni saya belajar dua sahaja hari , seterusnya dah sibukkan diri dalam acara dekat sekolah , blik-balik mesti penatkan mood study dh kurang , malam nak study dah ngantuk ,, Payah !
erm itu saya sedang memikirkan jalan penyelesaiannya ???
apa perlu saya buat ni ??? dilema sudah * haha
okay tak apa akan saya usahakan untuk jadi belajar cemerlang
usahakan tangga kejayaan

okay ! Good Luck untuk saya sendiri haha:)


No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~