✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Friday 23 March 2012

MEH lah TENGOK AKU !!!


Salam semua :)

Baru hari ni blog ni bernafas dengan entri ni haha terok betol lah Tuan dia ni hehe
ni saya nak duduk , berdiri sambil menaip post ni haha *suka hatiku lah nak menaip dengan cara apa pun# Sudahlah tu ni nak cita ni ah! nampak tak gambar Tv kat atas , mesti orang dok fikir tv rosaklah , tv baru lah pe2 lah kan . Sebenarnya ni nak cerita kisah kesian ni *mintak simpati orang :P hehe erm seminggu nikan minggu persekolahan jadi sibuk memanjang sampaikan saya langsung tak tengok Tv ni , sentuh pun tidak kesianlah dia tu . haha pernah lah juga time tu nak exam wah! betul2 study stadok lah kan sampai sebulan tak tengok Tv haha jangan tanya akulah pasal dunia masa tu memang tak tahu langsung lah kalau jiran sebelah rumah terbakar aisshh!! memang tak tahu lah haha terukkan ~ wink~ malu :P

Tapi , tadi tetibe je aku nak tengok Tv mungkin dia dah panggil aku , wahai arina tengok lah aku - tengoklah aku * haha tu saya rasa belas kasihan dan tengok apa yang best kat Tv tu haha .
Tv pun ada perasaan kurang di berikan tumpuan ??? kakakahh~
bila banyak sangat tengok Tv tahu dia meradang cukuplah wahai manusia aku penat tetibe switch off , sekian terima kasih haha :P





ArinaMilikDia


No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~