✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Friday 16 March 2012

CONTEST AKU SUKA MAKAN COKLAT


Salam Semua Salam Satu Malaysia :)

Hari Jumaat Hari yang mulia sangat tu kena hepi jekan hehe , Tadi , saya round2 blog sapa entah baru nak berkenalan dia join contest AKU SUKA MAKAN COKLAT bila saya tengok wOw! ni best ni sebab saya suka makan coklat , sebab apa saya suka makan coklat tak taw lah memang dari kecik suka makan coklat maybe dia manis . haha erm banyaklah kenangan yang saya gan coklat ni , kenangan masa kecik = makan coklat
mesti comot haha ini mak saya yang cita sebab saya dah lupa zaman kecik haha sampai dahi2 pun ada coklat , bila dah besar dah taw malu , makan coklat cover2 cun hehe siap bawak sapu tangan lagi . Kenangan dah besar ni bnyak lah juga lagi2 dapat coklat dari orang yang tersayang hepi sangat pula tu masa hari jadi haha hepi gilew aku dapat coklat haha macam dunia ana yang punya !!! hehe kenangan manis sama cam manisnya coklat ni first time date gan buah hati bila dah sampai kat shopping complex dia tanya " Awak nak apa ? saya belikan, Coklat nak ?'' Aik! takkan nak tolak coklat tu terpaksa lh anggung2 malu haha poyonya masa tu . kalo geleng kang tak dapat . wawawa ! kang nangis guling2hentak2 haha . Ini kenangan sekarang [ni belum terjadilah] harap ia manjadi la kenangan dapat coklat dari blog wah! bestnya tak dapat di lupakan !!! Kenangan masa tua pula haha saya tak dapat bayangkan lagi mesti lagi sweet !!! mummmyyy !!! ARINA NAK COKLAT !!!
* Disebabkan suka makan coklat dan sehubungan dengan coklat saya belajar buat kek coklat haha gila betol aku ni ! haha masa date saya bawak kek coklat untuk si dia , dia kata sedapp! yahooo hepi berkat memang suka coklat haha :) SAYA NAK COKLAT !!! TOLONG BERI SAYA COKLAT FREE !!!


SIAPA NAK JOIN CONTEST NI KLIK BANNER DI ATAS :)
TARIKH TUTUP : 28.03.2012


































































No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~