✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Saturday 3 March 2012

BUKA MATA LUAS-LUAS ♥




Salam semua :60: Salam satu Malaysia

Lamalah kita tak menaip story dekat blog nikan haha [laugh sedih] T.T
tapi, dengan inisiatif sendiri dapat juga taip dekat blog ni walaupun sibuk
yelah kan tahun ni nak SPM tu yang sibuk memanjang
sekarang dah bulan 3 cepat jekan
ahhhh!!! Takuttt kuasa 10 bluurrr :(
apalagi ! STUDY ! STUDY ! STUDY !


arrow Saya nak yang terbaik untuk result SPM saya nanti supaya senang dan lebih cerang masa depan saya nanti :)
arrow Saya nak bagi yang terbaik untuk FAMILY saya :) tak kan 13 tahun saya menjejaki alam persekolahan sejak umur 6 tahun saya bagi O [telur] oh!!! Tidak :22:
arrow Saya nak jadi orang BERJAYA d'DUNIA & AKHIRAT
arrow Banyak sebenarnya yang saya impikan :)

SAYA TAHU SAYA ORANG SUSAH JADI SAYA NAK MENGUBAH HIDUP SAYA JADI SENANG !!!

No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~