✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Sunday, 25 March 2012

Mayat-mayat !!

Salam semua :)

Ceria - ceria kanlah diri anda itu seindah angin siang ni haha =P

Ni saya nak cerita ni sal mayat ???? ah! mayat haha ni hanya cerita reka CikArina sahaja haha . malam tadi saya duduk siapkan homework lah kan tetibe dengar anak sedara riuh semacam tengok . Dok jengahlah dorang tengah buat apa rupanya tengah main mayat2 aisshhh!! budak2 ni kan buat terkujat orang je . Tu lah budak2 pengaruh Tv sudahkan ??? poning kepala !!! TingTonGG!!!~[lalatpusing2] .




Ah! ni budak2 yang main angkat2 mayat ni ???


Ah! Siapa2 yang ada anak tu AWASILAH ANAK ANDA! ketika meraka sedang tengok Tv kerana Tv juga lah dapat mempengaruhi minda anak2 anda :P sekian terima kasih .
[ayatmintaperhatian! haha:P]



ArinaMilikDia

No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~