✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Monday 22 April 2013

KISAH SEBENAR KEMALANGAN NGERI DI FEDERAL HIGHWAY 21 APRIL 2013!

PUNCA SEBENAR KEMALANGAN MAUT DI FEDERAL HIGHWAY 21 APRIL 2013 | Kemalangan ini telah berlaku pada jam lebih kurang jam 4 pagi 21 april 2013 di mana telah melibatkan 12 orang dan 7 maut dalam kemalangan ngeri di Federal Highway 21 April 2013.

Kemalangan di Federal Highway 21 April 2013 ini disebabkan pertembungan di antara 5 buah motosikal dan 2 buah kereta dan menurut sumber kemalangan di Federal Highway 21 April 2013 ini adalah kemalangan paling ngeri ketika ini kerana mayat-mayat berlimpangan dan ada di antara mayat-mayat tersebut putus tangan dan kaki.

Punca dan sebab kemalangan di Federal Highway 21 April 2013 berpunca dari pemandu sebuah Honda City yang mabuk dan menyondol beberapa orang penunggang motosikal yang didakwa berhenti di tepi highway ini secara berkumpulan.lihat gambar-gambar di bawah ini dan video selepas kemalangan.

TONTON VIDEO DAN GAMBAR KEMALANGAN MAUT PADA 21 APRIL DI FEDERAL HIGHWAY DI BAWAH.


ingin melihat gambar serta video kemalangan sila TEKAN SINI
Comments
4 Comments

4 comments:

  1. tulah semalam ternampak kat news... ngeri pulak tengok... adeh... dah tau mabuk x yah lah drive lagi... hu hu hu.... tapi ye lah kan, orang mabuk mana sedar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe sis , hapuskn je arak tu , bukan setkat tak elok tok kesihatan mgundang bahaya dan keselamatan lagi , dalam islam pun arak tu haram .

      Delete
  2. Salam manis buat Arina...:D

    Memang orang yang melanggar tu tak sedar sebab mabuk...tapi kalau dah tau mabuk tu bahaya..kenapa diambil juga...sapa yang kena akhirnya...kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaiukmsalam sis , =D
      betul tu sis takdir . kalo ikutkn dy yg mabuk biar dy sorg kmalngn pasuh mati sorng2 , jgn melibtkn org lain. kcian yg lain

      Delete

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~