✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Monday 14 January 2013

Review Blog : Perdu Cinta

Hi Semua =) 

Tetiba Arina rasa macam nak review blog lagi sekali hehe 
Blog siapa nak review pula ni Cik Arina kononnya hehe nickname huahau~ 
Arina nak review blog PERDU CINTA
Blog siapa tu ? 
ah ! tak kenal kan ?
meh Cik Arina nak kenal =)
Sis ni adalah pengomen terhebat di blog Arina ni , setiap kali Arina update mesti dia comment bagi Arina nasihat yang berguna sangat =)
buktinya


Ah ! cuba tengok yang Arina highlight kan tu warna kuning tu thanks sis sudi baca dan bagi komen =)

Siapa sis tu ? 

Arina just tau nama dia Jua Azura je =)
Sis ni banyak simpan secret ia ? hehe

Apa nama blog dia ?
PERDU CINTA lah hehe

PeRdU cINta

Taraa !! comel tak header sis ni ? comel kan . alah comel ... comel ... style jambu gitu hehe.
Apa yang Arina tertarik dalam blog sis ni ? banyak story2 yang beri kita semangat lagisatu bab2 sweet2 ni hehe
salah satunya post tajuk

,,.,,keKaSih kiTa SaMa,,.,,



Suatu hari ,,malam setelah selesai majlis ijab dan qabul,,(“,^) sepasang suami isteri yang sangat bahagia berbual mesra..


Suami : Assalammualaikum sayang..terima kasih kerana sudi menjadi isteri abang..abang ini insan yang banyak kekurangan..


Isteri : saya juga nak ucapkan terima kasih kerana abang sudi terima saya seadanya....


Suami : Sayang,tidak manis rasanya kalau abang terus berahsia..


Isteri : (diam membisu hanya mendengar..sambil merenung manja ke arah syurganya..)


Suami : dengan hati yang jujur dan ikhlas abang mahu beritahu sayang bahawa di dalam hati abang telah ada DIA sebelum sayang dan abang akan terus menyayangi,, mencintai DIA lebih daripada sayang malah lebih-lebih lagi daripada abang sayang pada diri abang sendiri..


Isteri : ( masih lagi mendiamkan diri..tetapi tersenyum sopan memandang suami yang berbicara lembut disisinya..)


Suami : sayang tak marah abang?sayang tak cemburu?tak sedih?ini malam pernikahan kita tapi abang memberitahu sesuatu yang boeh membuat sayang rasa terluka dan teraniaya..(dalam debaran suami menanti reaksi isterinya)


Isteri : tiada sedikit pun rasa yang tidak menyenangkan dalam hati saya setelah abang berterus terang..kerana saya redha..(redha dan tawakal sifat terpuji),,,.abang,,kini abang adalah syurga saya..saya juga berlapang dada mahu memberitahu abang satu rahsia..sebenarnya...hati saya telah DIA miliki sebelum abang..saya juga seperti abang sanggup meninggalkan apa yang saya suka dan sayang kerana DIA..tidak terkecuali abang juga akan saya lepaskan seandainya abang menghalang hubungan saya dan DIA..maafkan saya abang..


Suami : (mata suami berkaca seperti hendak menitiskan air mata namun senyuman dibibirnya semakin melebar) abang bersyukur dan faham sayang..abang redha..abang sangat gembira..(sambil tersenyum,,suami membelai tangan isteri tercinta)..


Isteri : abang boleh terima saya dan DIA?(Ya Allah aku bersyukur Kau beri aku seorang imam yang soleh detik hatinya)


Suami : sepenuh jiwa raga tanpa ragu sayang..(setelah beberapa minit berlalu),,,


Suami & Isteri : adakah DIA yang kita maksudkan ALLAH sayang?(mereka serentak bertanya antara satu sama lain)mereka tersenyun bersama sambil mengangguk sedikit tanda memberi jawapan pasti..mereka sangat bersyukur kerana Allah mereka bersatu dan biarlah kerana Allah juga mereka berpisah..mereka menadah tangan berdoa moga keimanan ini kekal hingga hujung nyawa..amin..

ah jom banyak lagi dekat blog sis ni 

Comments
1 Comments

1 comment:

  1. MasyaAllah dear Arina,,syukur pada Allah atas segala rahmat dan nikmatnya..segalanya dari Allah..akan kembali padaNYA..terima kasih atas review ini dear..syukran..akak masih terlalu hijau..apa yang diberi dan dikongsi kerana rasa kasih terhadap sesama insan bersama menuju JannahNYA..TERIMA KASIH CIK ARINA..

    ReplyDelete

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~