✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Monday, 16 April 2012

Follower ke-100


Salam semua ! hey3 minah potpet2 nak cerita ni ,,, hehe 
Dalam blog www.cikarinasukataip.blogspot.com ni ada budak bertuah ni !!!
clap your hard ! [kang-ada-budak-kena-tepuk-pipi] =p orang lain yang AWESOME kita pula yang beria2 ni kenapa? hehe sebenarnya kita suka tengok orang bahagia ni , cuba kalau kita wah!!! [bangga-sendiri] hehe alahai Cik Arina merepek sambil makan kerepek kan ??
ergggghhh!!! siapa lah yang bertuah dapat Cik Arina ni kepoh cam mak nenek [itulah-kata2-umi-aku-tatkala-aku-membebel] haha kantoi sudah blurrrr!!


Cik Arina ni nak cerita sal budak bertuah ni dia sebab dia adalah follower 
Cik Arina yang ke-100 erm bertuah kan ada orang nak cerita pasal dia haha 
[cemburu-sebenarnya-tak-do-orang-cerita-sal-aku-ni]
tak cemburu mana lah nanti ada masa aku cerita sendiri pasal diri aku kat semua
haha mengancam tak ayat kita . puuuiihhh! gila boboi gugurl ~ senang google jew ! 
karooootttt komedi ~ =P



Nama manja dia ZATIE !
Alahai malu dia - haha



Ceritera Hati :)


Ah ! siapa nak berkenalan dengan dia tu nak tahu siapa gadis itu 
meh pergi blog dia sat ! hehe utara keluar


Jom2 ramaikan follower aku pun turut sama ni 
'' Kawan biar seribu tapi , yang special satu "

hehe itu je coleteh budak mentah ! haha =p
salam semua :) senyum rindu :: 


ArinaMilikDia

Comments
2 Comments

2 comments:

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~