✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Wednesday, 18 April 2012

Adakah Tuhan Itu adil ?



Salam semua !
Harini Arina sedih sangat 
kenapa lah orang sekeliling ni tak memahami diri kita ?
Tension ! kalau selalu diperlaku sedemikian
Macam nak jerit sekuat-kuat hati sahaja ,
hendak mengalirkan air mata aku tidak mampu lagi .
Bukan niat hati untuk menyalahkan takdir tetapi rasanya diri ni bagai tidak diperlukan lagi , semua orang disisi tidak ambik peduli tentang diriku lagi . 
terasa hati bila kita macam disingkirkan dipersisihkan disebabkan kerana dia tidak mahu kita lebih darinya . Aku manusia biasa menginginkan itu semua tapi mengapa tiada yang faham !


Ya ! aku mengaku , aku seorang manusia yang tidak mengenal erti cukup .
Aku inginkan kepuasan dalam diri aku , itu kerana aku sentiasa naikkan diriku lebih berpotensi tetapi kenapa ? usaha yang aku tunjuk tidak nampak dimata orang sedangkan dia hanya mendiamkan diri malas hendak berusaha tetapi, dia yang lebih dariku ! kenapa semua ini terjadi !!!



Adakah Tuhan itu tidak adil ?
Jika dia tidak adil tiada semesta alam terbentang luas pada hari ini .
Adakah Tuhan ingin mengujiku ?
sampai bila ingin mengujiku sehingga aku menjadi mundur ????
Jika Tuhan tidak menyayangiku kerana dia beri aku hidup sehingga hari ini ?
Aku tidak tahu apa yang diingini oleh Yang Maha Esa .
Aku bertaubat kepadamu YA ALLAH
Ampunilah dosaku ini .
Sesungguhnya Tuhan itu Maha Adil
Apa yang terbaik darinya ,
terbaik juga untuk kita . :)

LA TAHZAN !



pesansaidinaali


Comments
2 Comments

2 comments:

  1. arina.... bykkn berishtighfar dan selawat ke atas junjungan Nabi. kita ini hny manusia biasa . klu kita terasa diuji begitu berat ada lagi yg diuji lebih berat dr kita. memandang hidup begini lebih baik kerana kita akan sentiasa sedar ttg yg bkn kita shj yang Allah uji. yg enting apa yg Allah berikan itulah yg tbaik utk hamba Nya. Allah menguji kita kerna Dia menyayangi hamba Nya. insya Allah... setiap masalah ada jalan keluar. jgn pernah putus asa tau. macam sy pun ada dugaan sy tersendiri ..

    salam sayang

    ReplyDelete
  2. salam m.lynn arina skang mula terima takdir dan jadi org yg lbih kuat ! :)

    ReplyDelete

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~