✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Saturday 14 April 2012

Aku Dan Hujan


Tanpa hujan tiadalah aku di sini
Kerana hujan memberi inspirasi kepadaku 
Hujan memberikan erti kehidupan kepadaku
Hujan sangat taat kepada perintah Tuhan
Jika dia tidak taat maka , binasalah ia
Aku ingin dirgahayu kerana aku masih ingin merasakan nikmat di dunia ini
Itu kerana aku sangat bersyukur pada yang Esa
Cinta yang kurasakan seindah angin yang bertiupan
Jika hujan tanpa angin adakah kita dapat rasakan keindahan hujan ?
Tentulan tidak sama sekali
Itu kerana hujan adalah NIKMAT .


Tanpa hujan aku tiada perasaan
Kerana hujan telah memikat hatiku
untuk berdoa pada yang Esa
Segala harapanku kuluahkan padaNya
Dengan harapan Dia memakbulkannya
KepadaNya juga aku berdoa untuk mendapat
keredhaanNya di dunia dan akhirat
Jodohku , matiku , hidupku biarlah Dia menentukan
Kerana aku bersyukur jadi HAMBANYA .


Tanpa hujan tiadalah malaikat turun
Tanpa yang Esa juga tiadalah hujan menitis ke bumi
Tumbuh-tumbuhan berzikir bila nikmat turun
Angin yang bertiupan makin menghairahkan
kerana aku juga turut merasakannya
Haiwan-haiwan berkeliaran daripada dibasahi hujan 
Dan menyorok dari kesejukan angin
Itulah keistimewaan ANGIN dan HUJAN .


Kadangkala , membuat penduduk bumi tidak senang hati
Kadangkala , bahagia dengannya
Indahnya hujan bagiku amatlah dalam di hatiku
mendayu-dayu sepertiitu hatiku rasakan
Aku takut kehilangan menikmaati keindahan HUJAN .


Dapatkah selamanya kita bersama 
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti
selamanya .....



                



ArinaMilikDia


No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~