✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Wednesday 13 March 2013

segmen:aku gila blog



apakah yang istemewa dalam blog korang?

* Saya tak tahu apa keistimewaan blog saya , orang yang membaca dan singgah ke blog saya lebih tahu apa keistimewaannya , cuma saya boleh cakap , blog saya lebih ke arah personal kerana saya suka berkongsi cerita tentang kehidupan yang saya lalui , selain itu , saya juga suka berkongsi tentang ilmu2 yang saya perolehi kepada pembaca =)

dalam sehari berapakah kekerapan korang mengupdate blog?

* Ikut mood kadang2 dalam satu hari boleh banyak post tapi , kebiasaannya satu hari 2 3 post untuk melepaskan gian untuk menaip . kahkah ... tapi , kalau jarang online tu sebab ada hal sikit yang membuatkan tak sempat pun nak online.

nyatakan blog korang di edit sendiri atau menggunakan khidmat orang lain?

* Saya menggunakan khidmat orang lain iaitu Sis HaziatiAtiey sebab pada mulanya just nak sis tu buatkan header je , header sekarang ni nampak comel sangat bagi saya ... haha bila runding2 dengan sis tu dia cakap tak match dengan badan blog saya , dan akhirnya sis tu editkan satu blog  =) alkisah al toyibbbb ...

Arina join segmen ni =D kalau nak join klik banner

segmen ini berlangsung dari 10/03/13-penyertaan mencapai 100 peserta.sekiranya tidak..maka segmen ini akan terbatal..jemput kawan-kawan anda yang juga mencintai blog mereka..:)

Ada hadiah :

haedar x2 
banner x2
keychain sabah untuk 2 org
topup rm5 x3
review blog x5
bloglist 2 minggu x10
Comments
1 Comments

1 comment:

  1. terima kasih kerana sudi joined segmen saya.minta maaf lmbt membuat kunjungan...btw,goodluck!!!

    ReplyDelete

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~