✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Friday 22 March 2013

JANGAN RISAU AKAN JODOHMU :)

A : Kalau kita dijodohkan , awak nak tak nikah dengan kita ?
S : Dah jodoh rugi kalau tak nikah cepat membazir masa je hehe
A : kenapa awak masih nak berkawan dengan saya ? sebab terpaksa ke rela
S : mestilah rela kalau terpaksa takdenya saya nak bazirkan masa saya dengan orang terpaksa dan dipaksa 
A : kenapa dah beberapa hari awak tak cakap dengan saya ? dan baru sekarang hati awak terbuka untuk bercakap dengan saya ?
S : masa tu takde masa , saya sibuk kerja sekarang baru saya rindu awak
A : kenapa awak suka cakap tentang masa ?
S : sebab masa tu berharga bagi saya , dan setiap masa tu boleh terjadi macam2 tanpa kita sangkakan 
A : kalau macam tu kenapa awak tak nak nikahi saya cepat2 ? saya tak sanggup dah nak tunggu masa dan buat dosa setiap masa bersama awak , alangkah indah masa kita , kita hargai dengan detik indah dan pahala
s : terdiam .

Selang beberapa hari S datang jumpa makbapak A untuk dipinang menjadi isterinya yang sah



Alangkah Indahnya bercinta selepas bernikah

No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~