✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Tuesday 26 February 2013

BR1M 2.0

Alhamdulillah baru2 ni mak saya dapat BR1M 2.0 ni=)
Cehwahhh ! gaya cakap macam Arina pula yang dapat , haha sorry belum cukup umur lagi . 




Mak a.k.a Umie saya dapat RM500 sebab mak saya ada tangungan (sayalah orgnya) maknanya  250 mak saya , 250 lagi saya . hahah tapi kesian kesemuanya mak saya ambik ! haha , sebab  saya belum lagi nak gunakannya =) 

Ramai betul orang masa nak ambik duit ni ,ada satu kes dimana seorang makcik pengsan ketika beratur dan bila hantar ke hospital , doktor sahkan telah meninggal dunia , inalillah , al-fatihah untuk makcik tu .

BR1M 2.0 dah lepas dan terbaru ni BL1M pula Bantuan Lesen 1 Malaysia , penunggang motor yang tidak mempunyai lesen memang digalakkan untuk dapat bantuan ini .

Ini semua adalah cerita terpendam kerana setelah beberapa hari tidak dapat Online =(

No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~