✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Tuesday 4 December 2012

Not Everyone's Perfect

Tajuk je omputih entri ini edisi bahasa melayu 100% .
Maaf ! Tiada Arina di sini hanya Aku - Mood tak beberapa sihat*

Assalamualaikum 


Aku adalah salah satu peminat Marshmallow hahaha pikatlah aku dengan Marshmallow . Aku pernah tulis dekat dalam buku merah jampbu Yana Shafiqah dimuka surat belakang sekali 'Aku dan Marshmallow' haha nak tau aku cerita apa lagi ? aku cerita nanti masa aku kawin haha malu2* ok tu je boleh cerita lagisatu kalau ada Putera Marshmallow aku nak kawin dengan dia haha ! Mesti aku gebu macam dia hahaha ok kita sambung balik-

Walaupun kata2 dia tidak menunjukkan pada sesiapa tetapi aku rasa dia ke arah pada diriku . Perasaan terasa :: memang dah lama merasakan sejak azali lagi [kononnya] , aku tengok je mereka2 dari jauh dan mencuri2 pandangan [aku akan lakukan sebegini jika mereka2 ada di depan mata] . Walaupun harini tak beberapa sihat disebabkan sambal pedas yang teramat pedas tu yang membuatkan ulang alik macam pergi shanghai (toilet rumah aku nama dia shanghai) aku nak buat entri kira giliran aku buat entri dorang dah gebang cerita pasal aku .

Apa erti perasaan? 

Dia fitrahkan duduk dalam hati kita ?

kalau takde perasaan apa maknanya ?

cacat deria kan namanya ?

Kau cakap tentang Aku , Kau dan Dia . Dia tu siapa ? aku kan ? erm pada masa yang sama walaupun bibir terukir senyuman sentap juga hati ni . Lagi satu tak payahlah nak maki2 dan sindir2 , dosa tau tak . Diberi cara baik nak cara jahat jugak . oklah aku nak betulkn keadaan di sini . harap dia terubahlah kan .Aku takdelah ambil hati sangat , sikit je maklumlah berjiwa keperempuanan mesti ada sentap sikitkan . 

Motif / Tujuan :: Hanya nak luahkan perasaan 

[cara macam ni aku boleh memberanikan diri aku untuk bercakap dengan orang , aku pemalu sebelum sampai pergi kelas bercakap dengan orang ramai , tu yang aku banyak jadi akak fasi untuk adik2 tahun lepas =( dan salah satu cita2 nak jadi pensyarah takpun cikgu sekolah menengah yang banyak cakap , biar pesan anak murid]

Keberanian yang ada :: Nasihat mak , kawan2 dan juga hati aku yang cekal dengan kata2 bergatung kepada dia nak terima aku macam mana . Aku terima je * Aku bukan baik sangat pun , banyak dosa yang ditanggung ni .

Peristiwa ::

  • Pada mula tak tahu pun status dia apa ? yang tau tak berpunya tapi tetiba ada sumber yang mengatakan ada perempuan yang lebih baik dari aku =)
  • Dia kata cinta dia lepas kawin , ni aku suka =) 
  • Aku malas nak cerita pada mula2nya haha perlu ke ? biarlah aku , kau dan dia sahaja yang tahu =)
  • Walaupun hari demi hari aku lalui dengan perasaan yang sungguh berbeza lebih baik kehidupan aku sebelum ni =( 
  • Sungguh aku mengatakan aku tak nak ada sesiapa yang mempunyai perasaan sedih , kalau aku yang merasakan tak pe biarkan aku mengubati sakit itu bersendirian , aku boleh lakukannya
  • Jujur aku menyatakan sebelum tu aku berserah kepada takdir Ilahi apa yang terjadi jadilah Dia yang Maha Mengetahui =)
Akhir ceritaku ::

Kalau nak aku pergi . Maaf memang dah lama aku inginkan kepergianku =) Aku rasa tanpa aku mereka berbahagia . Alangkah bahagia Aku & Kau tanpa Dia =) Janganlah membuat sesorang perempuan itu percaya kepada langsung tidak percaya . Pernah rasakan bagaimana sakit hati begitulah juga bila orang lain merasakan . Aku tidaklah sempurna , sempurna yang kau inginkan . Maafkan aku buat begini kerana ini lebih baik Kau & Dia .

Pengajaran :: 

Inginlah apa yang berlaku adalah kehendak Ilahi bukan kehendakku . Kemungkinan Tuhan menghantarku untuk menguji hubunganmu =) redha dan tabahlah menghadapi ujian hidup ni =) Secara tidak langsung hati aku pun teruji hanya iman penguatku . Teruskanlah kehidupanmua =) Hidup Aku & Kau tanpa Dia (Aku) =D 

Nasihat :: Aku tidak pernah pun menyimpan dendam , apa yang terjadi aku dah redha dengan hati terbuka aku terima =) Maafkan aku jumpa kita di Syurga AllahKenangan kita takkan Arina lupakan =D
 



Terima kasih kerana sudi baca =D

No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~