✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Monday, 30 January 2012

AKU DAN HARI INI



Hey!!! Nasib malangnya hari ini
erm saia ingat nasib baik rupanya terlebih baik
demam punya pasal saia tak boleh nk fokus dalam kelas tadi
kuatkan semangat punya pasal saia beri tumpuan jugak
Ayaiiiikk!!! masa perhimpunan saia tinggalkn gitu je malas saia nak dengar ceramah
kepala dah lh cam nk kena hentak kat dinding jew,,,
homework punya lah melambak,,,
alahai,,,, ujian dari Tuhan
kena lah cakap eeee!! seronoknya!!!
ish! cam dax kecik lah saia tadi kat sekolah,,, dengan hingusnya
cam nk meleleh,,hahaha
kawan2 saia buli saia,, keciannya,,,
erm :( :face59:

moral value :: kalau org ngah sakit bg lah prihatin sikit kat dia :)
hahaha :D :d::119:

No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~