✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Friday, 27 July 2012

DiaRy aNd BLoG *

Salam Ramadhan *

Hari ni hari yang paling menyedihkan , penat ! macam-macam terjadi kat sekolah , sabar jelah . Ada ke pasal keluar kelas awal 15 minit , isnin ni kena panggil dekat perhimpunan ?!
isu kecik je kot nak besar-besarkan , aishhh ! tak fahamlah . Dengar khabar angin balik pukul 11.50 kiteorang keluar lah pukul 12 , pasuh kena bebel dengan makhluk Tuhan yang paling tak tau nak cakap apa ! erm tension dibuatnya , ada masa dia bebel tu dia suruh naik kelas balik , alang-alang je kot masa tu nak pukul 12.15 ,erggghh!! emang LOL ! pe lagi muka dah bengang terus bla r , alang-alang pintu pagar dah buka cabut balik r, cam neraka kejap dekat situ . Lepak-lepak dengan pakcik bas tu lagi best . memang tebal lah muka ni kena ceramah free dengan dia, macam nak kasik mekrofon je dekat dia , terus tazkirah jumaat , gila lah !
tak tau pe nasib isnin ni , dah bulan puasa cam ni lagi nak timbulkan masalah , dia ni suka cari kesalahan orang , tak leh orang hidup tenang.

Balik rumah lain cerita pula ::

Beberapa minit rehat-rehat , suara umiku bersuara tu anak makcik senah nak pindah sini sekolah dekat sini , makcik senah kan tinggal sorang , tak de siapa nak teman . Oh yekew mie  ,bagus lah kalau anak dia pandai fikir, arin pun jawablah macam uh . Pasuh umie sampuk lagi , kau tak de diari ke tulis-tulis ? , nak buat apa mie , sekarang dah moden blog tu dah de nak luah-luah , luahkan je sampai muntah darah mie . Tak de makcik semah cerita dekat mie anak dia tulis diari pasuh bagi makcik senah baca [ arin dah agak dah ni comfirm pasal anak makcik senah uh] , makcik senah baca sampai nangis-nangis , dia tulis ''mak takde siapa nak jaga tinggal sorang , macam mana aku tinggal sorang di asrama '' , erm arin diam je , malas nak cakap pape . Umi cakap kau nak beli buku diari ? arin cakap nak buat apa mie bazir je , takde masa nak tulis-tulis ni mie . ----> umie pun diam .

Arin bukan tak suka diari tapi , Arin dah cuba tulis benda uh tapi , mesti satu scence tertinggl lah lupa lah , macam lah * masing-masing ada kehendak sendirikan =)

Tu je nak cerita tata*

Ampunkanlah dosaII saudara seislamku*

No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~