✿Pesanan Arina✿
Salam semua , Kalau dah follow bagitau dekat shoutbox ok , senang Arina nak follow balik Tq , syg kamu semua :)

KLIK IKLAN DIATAS UNTUK JOIN/INFO. MANA TAU NASIB EMPUNYA BADAN =D

Saturday 30 June 2012

----- Hariku Harus Dipenuhi -----

SALAM SEMUA =)

Hi, haha sekian lama aku mendiamkan diri ,dengan izin ALLAH tergerak hati aku nak bloging ni , kenapa tak taw, haha mungkin rasa rindu pula untuk blog2 ni ,kakaka
haha banyak betul part yang best aku tak dapat cerita kat blog ni , Tapi , apapun tak pelah aku hanya sedikit berasa sedih haha [kalau sedih kenapa ketawa] - Ah! itulah hidup paranormal yang aku TERamal sekarang hahaha be strong * 
segala ujian sudah aku tempuhi satu persatu , segalanya berjalan dengan lancar hahaha
kata yang lebih pakar , ketawa ni boleh hilangkan stress jadi aku ketawa lah dengan niat nak gembirakan hati aku ni haha , tapi, ketawa banyak2 susah gak kan ???
kalau apapun hidup mesti kuat banyak berdoa kepada ALLAH semuanya kerana MATLAMAT
Banyak2 tahun yang ku alami rasanya tahun nilah paling mencabar sekali ,,, 
hohohoho erm banyak betul yang nak kena buat kiranya aku banyak berusahalah lah ni
haha insyaALLAH segala usaha yang ku tunjukan setimpal dengan kejayaan yang bakal ku dapat ,, oh my ayat ! teruk2 :::
IMPIAN


No comments:

Post a Comment

Awk tinggalkan lah comment
saia cyg awk kalau awk comment
piece (Yo)~